U wenst in te schrijven?

Via onderstaande link kan je berekenen vanaf wanneer je kleuter naar school mag.

Mocht u interesse hebben om uw kind online in te schrijven voor schooljaar 2023-2024, dan kan dat via ons systeem van voorinschrijvingen.
U vindt een link op de homepage van deze website.
Uw plaats in onze school is dan alvast gegarandeerd.

U kan een rondleiding aanvragen via werner.vaneverbroeck@gbszandhoven.be.
De directeur zal u dan contacteren voor een afspraak.

Op het einde van de zomervakantie en elke laatste zaterdag van de andere verlofperiodes, is er een kijkmoment voor nieuwe instappers in de kleuterschool.
Kom zeker een kijkje nemen zodat uw kleuter kan kennismaken met de juf en de klas, vlák voor zijn eerste schooldag.

Capaciteitsbepaling

Naar aanleiding van het nieuw inschrijvingsdecreet moet elke school zijn maximumcapaciteit bepalen.
Tijdens het overleg met de leden van de schoolraad en na goedkeuring van het schoolbestuur is de capaciteit voor onze school vanaf september 2013 beperkt tot volgende maximumaantallen:

Gemeentelijke Basisschool Zandhoven:

Kleuterschool    max. 220 leerlingen